července 28, 2014

Greenwich and around Thames.

I am so blessed. Dostala jsem možnost strávit celý víkend v Londýně u jedné skvělé rodiny, která bydlí na Acton lane (do centra to nebylo vůbec daleko). Dali mi mapu, netbook na půjčení, obrovský pokoj, jídla kolik si budu přát a klíče s tím, že můžu přijít kdy chci. Já myslela, že to ani nevyužiju, že prostě přijdu večer domů a oni mi otevřou. Noo, to jsem se přepočítala. Oba večery jsem přišla až v 1 v noci! :D
Přijela jsem v pátek pozdě večer, hledala dům té rodiny, který byl od zastávky 45min pěšky, měla velikou radost, když jsem to našla! :D V sobotu ráno jsme šli do sboru (kostela) v Chiswick, což bylo kousek. Obrovský sbor o 300 lidech minimálně. Všichni byli přátelští, krásně mě vítali, musela jsem se hned napsat do knihy návštěv :D no nádhera. Vážně. Odpoledne jsme se šli projít po Chiswicku a k večeru jsme jeli do Greenwich park. Na kopec jsme dorazili v pravou chvíli a viděli nádherný západ slunce nad Temží. Aww. Po západu jsme sešli dolů do centra, ale o tom zase u další nočních fotek Londýna ;)


























12 komentářů:

  1. Teda takové bydlící lehárko jo?! :-D nádherné fotky nejlepší je to s tou veverkou! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ohgod, ty fotky jsou vážně vážně krásný! :) Mohla bys taky napsat i nějaký typy, kam zamířit v Londýně, pokud nějaký máš :) Za týden tam letíme a ikdyž tam budu potřetí ( vždycky jsem tam jela se školou ) chci navštívit nějaký zajímavý místa, kde jsem ještě nebyla :)
    Každopádně, ta první fotka je strašně kouzelná a těšim se na další fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji. Já to tam vůbec neznám, ani nevím, jak se ta místa jmenovala, promin :D Ale rozhodně Greenwich, Hyde park, Trafalgar Square, Houses of Parliement, London Eye (tohle hlavně v noci, aaa). Taky si zkus jet metrem, zážitek :D A krásné je to tam všude, takže je jedno, kde půjdete ^^

      Vymazat
  3. Achjo, nešlo mi sem napsat komentář, tak musím znovu:-D
    Každopádně : máš strašně krásný fotky, vážně! Ta první je kouzelná a těším se na další várku! :-)
    A nemáš nějaký typy, kam v Londýně zajít? :-) Příští týden tam letíme a ikdyž já už tam budu potřetí ( vždycky jsem jela se školou ), tak bych se ráda podívala na nějaký místa, kde jsem ještě nebyla :-)
    Musela sis to tam fakt užít! :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Achachach Londýn můj milovaný!A ty jsi hlavně naprosto výborná fotografka, to na tobě obdivuju a tiše závidím. Nicméně, jak se jmenuje ten efekt v Pic Monkey? Mně se tam žádný extra nezalíbil, ale tvoje fotky jsou tak PARÁÁÁDNÍ! Při pohledu na ně se mi po Londýně hrozně stýská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo, děkuji O:) Já vždycky dám ten první -Orton- Bloom na 0, někdy přidám trochu Brightness a když je to moc přepálené, uberu Fade. A pak -Cross Process- Red a zkoušim, jak to vypadá dobře. Je to hodně syté, ale zajímavé :) né ke všemu se to hodí, někdy je lepší zelená. Zvlášť když je tam třeba ruka, obličej, červená vypadá divně. Zkoušej, zkoušej :P

      Vymazat
  5. nádherný fotky! :) ta první mě uplně uchvátila♥

    OdpovědětVymazat
  6. To musel být nádherný víkend! Závidím :3 Můžu se zeptat jak ses k té možnosti tam být dostala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžeš, ale je to trochu složité. Moji rodiče jsou pěstouni a jedna rodina se pro to taky rozhodla a byla u nás na návštěvě, mají dceru v Londýně a tak mi nabídli, že když tam budu, můžu u ní přespat :)

      Vymazat
  7. Greenwich je jedno z mála míst, které jsem v Anglii navštívila. Byli jsme tam hned ráno (takže trávník z 11. fotky byl úplně volný) a ten výhled na National Maritime museum a celý Londýn je prostě úchvatnej, skvělej, úžasnej a mohla bych tam strávit klidně celý den. Ty dvě poslední fotky západu slunce jsou nejkrásnější! :)

    Jimmy stile

    OdpovědětVymazat
  8. Wooooow, úžasné fotky!!! :O ♥ fakt bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  9. v tom parku jsem taky byla, asi před třema rokama a ty veverky byly úplně kouzelné :D strašně se mi líbilo, že se vůbec nebály lidí :)))

    OdpovědětVymazat