července 13, 2014

sightseeing week 28

1| Můj výlet do Summertown. 2| Ranní čekání na autobus do školky. Většinou na zastávce tančíme, zpíváme a je nám úplně jedno, že nás slyší a vidí celá vesnice! Autubus má určitě zase zpoždění. 3| Tak jsem toho žraloka viděla. 4| Jak může někdo usnout na takové vyšší lavičce jen o někoho opřený? :D 5| Navštívila jsem Blackwell's book shop, neb je to největší knihkupectví snad na světě, a hledala knihy o ČR, v jedné byl i malý slovník. Pobavila jsem se. 6| Moje skvělá láhev na vodu s nálepkami, které vyrobil bratr. pro více fotek instagram| danielle_sheep

2 komentáře:

  1. Jee ten žralok, na takovém slavném místě jsi byla!:D Hrozně moc se mi líbí ta první fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, ten slovník je dobrej! :D A láhev na vodu je suprová :)

    OdpovědětVymazat